• Speler van de week Mels Notenboom

    10 mei 2026
  • Hallo, ik ben Mels Notenboom en zaterdag 9 mei was ik speler van de week.
     
    Vv schipluiden tegen Naaldwijk.
     
    Samen met mijn ouders, broer en zus, opa en oma en mijn oom en tante en neef (zij zijn voor Naaldwijk)
    mochten we verzamelen in de bestuurskamer, waar we door Arij en Karin de gehele middag in de watten werden gelegd.
     
    Hierna ging ik omkleden in dat mooie geel/blauwe tenue en met de Gielesen Bro's de warming-up doen.
     
    Tijd voor de bespreking in de kleedkamer. En toen was daar het moment dat we het veld op gingen. Samen met de scheidsrechter voorop, de wedstrijdbal mee naar de middenstip, en tijd voor de toss.
     
    En zoals elke speler van de week, mocht ik ook de aftrap nemen, en proberen te scoren in het doel bij Naaldwijk.
    Met een soepele dribbel zowel links als rechtsbenig snelde ik langs de de spelers van Naaldwijk en kwam ik oog in oog met de keeper van hun. Zonder enige twijfel plaatste ik de bal in de linkerhoek, en liet ik de keeper totaal kansloos.
     
    Daarna een plekje zoeken in de dug-out, tussen al die aardige jongens en Isa. 
    Lekker een beetje kletsen over voetbal en de wedstrijd.
     
    Ondanks dat het zonnetjes scheen, helaas een 0-3 nederlaag voor VV Schipluiden. Maar onze keeper hield nog wel heel goed een penalty tegen. Goed gekeept.
     
    Na de wedstrijd weer gezellig boven bij Arij en Karin wat drinken en lekkere hapjes eten.
     
    En daar werd ik nog verrast met een mooie bal met handtekeningen (behalve die van Twan Knijnenburg), patatbon en 2 mooie boeken van VV Schipluiden.
     
    Het was voor mij echt een dag om nooit meer te vergeten, en ook mijn aanhang heeft er van genoten.
    VV schipluiden en Arij en Karin bedankt voor deze toffe middag.