Toen de wedstrijd klaar was, kreeg ik wat te drinken en daarna kreeg ik ook nog een patatbon. Ook kreeg ik nog een speler van de week-bal met alle handtekeningen van de spelers van het 1e elftal erop. Dat vond ik echt heel bijzonder.
Ik vond het een hele leuke en speciale dag die ik niet snel zal vergeten.
