Onze club doet mee aan het Niemand Buitenspel Programma. Dit is een initiatief van ING, de KNVB, amateurclubs en andere partners met één doel: zoveel mogelijk kinderen in Nederland laten voetballen. Want voor 1 op de 15 kinderen is dat helaas niet vanzelfsprekend. Soms is er thuis (tijdelijk) te weinig geld voor contributie of voetbalkleding.
Wij vinden dat ieder kind moet kunnen meedoen. Daarom helpen we leden en ouders die moeite hebben om de contributie te betalen. Via het Niemand Buitenspel Programma kun je gebruikmaken van gemeentelijke regelingen die hierbij ondersteunen.
Kun je de contributie (even) niet betalen?
Kijk dan op knvb.devoorzieningenwijzer.nl voor regelingen in jouw gemeente, of neem contact op met onze administratie. We denken graag met je mee.
Samen zorgen we ervoor dat niemand buitenspel hoeft te staan en iedereen kan blijven voetballen ⚽